Geert Lambert


De campagne kan beginnen
mei 11, 2010, 12:27 pm
Filed under: Groen!

Zaterdag legden de Groen!-leden op het pollcongres de kieslijsten voor 13 juni vast. Ik ga zelf vanaf de tweede plaats op de senaatslijst voor een tweede rechtstreeks verkozen zetel voor Groen!. Met lijsttrekster Freya Piryns en lijstduwer Wouter Van Besien hebben we een bijzonder sterke lijst. Een tweede zetel zit er dus vast en zeker in.

Ik begin alvast met veel ambitie aan de campagne. Ik wil me inzetten om alle progressieven die in 2007 niet op Groen! stemden te overtuigen om dat nu wél te doen. Omdat Groen! een partij is die over alle maatschappelijke uitdagingen een mening heeft die ertoe doet, een oplossing aanbiedt die geloofwaardig is. Ja, ook over de economische en financiële crisis, de pensioenen en de staatshervorming.

Groen! heeft de ambitie om de vierde politieke stroming in Vlaanderen te worden, die zijn plaats in het politieke landschap definitief opeist. De ambitie om een stevige electorale score te behalen, om de uitdagingen die nu al drie jaar op een oplossing liggen te wachten  krachtdadig te kunnen aanpakken.

Alle steun is uiteraard welkom tijdens deze campagne. Wil je zelf een affiche aan je raam of een bord in je tuin? Laat het even weten, dan komen we binnenkort langs om het nodige te doen.

Lijst Senaat:

  • 1e effectief : Freya Piryns
  • 2e effectief : Geert Lambert
  • 3e effectief : Fatiha Dahmani
  • lijstduwer : Wouter Van Besien
  • 1e opvolger : Johan Danen
  • 2e opvolger : Annemie Vermeylen
1 reactie so far
Plaats een reactie

Ik hoop van hanser harte dat het deze keer wat meer meevalt voor je, Geert. Ikzelf wilde eerst helemaal niet op Groen! stemmen, ik ben jou dus niet gevolgd aanvankelijk… Maar nu met al het banaal gedoe in de regering… Ik weet het echt niet meer. Ik vind het absurd dat meneer Leterme het zo lang heeft mogen volhouden! Maar ik weet dus echt niet meer op wie te stemmen nu. Dus ja… Kan ik niet anders dan jou volgen, hé. Ik heb steeds achter jouw ideeën gestaan, jouw ideologieën en jouw visie spraken me steeds aan, ik veronderstel dat die niet veranderd zijn omdat je naar Groen! bent overgestapt. Dus mijn stem zal je krijgen. Maar best dat je er nog bent, anders had ik nog ongeldig moeten stemmen, stel je voor!
Succes Geert! We duimen voor je.

Reactie door Nele Vanoverbeke




Geef een reactie

